Veel gestelde vragen

Bestellen, hoe werkt dat?

Bestellen op de webshop is eenvoudig. Ga naar het artikel van uw keuze. Kies de juiste maat en kleur. Klik vervolgens op de knop ‘in winkelmand’. Het gewenste artikel is in de winkelmand geplaatst en u kunt verder gaan winkelen. Wanneer u klaar bent met winkelen, kunt u de bestelling afronden door te klikken op de ‘winkelmand’, rechts bovenin het scherm. In de winkelmand kunnen eventueel nog wijzigingen in de bestelling gedaan worden. Is de bestelling naar wens? Klik dan op de knop ‘doorgaan naa afrekenen’ en volg de stappen in het bestelproces.

Is er een minimum bedrag vereist om een bestelling te plaatsen?

Voor het bestellen op de webshop is geen minimum aankoopbedrag nodig. Er worden geen verzendkosten berekend.

Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?

Wanneer de bestelling is afgerond, ontvangt u een e-mail met daarin de orderbevestiging. Op de orderbevestiging staan de door u bestelde artikelen vermeld.

Ik heb geen mailbevestiging ontvangen, hoe kan dit?

Nadat de bestelling geplaatst heeft ontvangt u binnen korte tijd (maximaal 15 minuten) een bevestiging via de mail. Mocht deze mail niet in uw “Postvak In” staat, dan is het mogelijk dat uw e-mailprogramma het bericht heeft aangezien voor “Ongewenste e-mail”.
Wanneer ook de mail daar niet in staat kunt u uw gegevens controleren via uw account.

Kan ik een artikel aan mijn bestelling toevoegen als deze al is afgerond?

Wanneer een bestelling is afgerond, is het niet meer mogelijk een extra artikel toe te voegen. In dat geval zal een nieuwe bestelling geplaatst moeten worden.

Moet ik verzendkosten betalen?

Voor het verzenden van bestellingen worden geen verzendkosten berekend. Bij het retourneren van bestellingen worden wel verzendkosten in rekening gebracht.

Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen?

De bestelling kan op verschillende manieren betaald worden, namelijk via iDeal, of via een bankoverschrijving.

Hoe lang duurt het voordat de betaling wordt afgeschreven?

Een betaling via iDeal wordt meteen afgeschreven. De betaling via een bankoverschrijving duurt in sommige gevallen een aantal dagen.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bestellingen die vòòr 15.00 uur geplaatst zijn, worden binnen één of twee werkdagen bezorgd. Als de bezorging om welke reden ook, vertraging op loopt, laten wij u dit tijdig weten.

Kan ik een afwijkend afleveradres kiezen?

U kunt ervoor kiezen de bestelling op een ander afleveradres te laten bezorgen. Dit kunt u aangeven in het bestelproces door een afwijkend afleveradres in te vullen

Waarom moet ik mijn telefoonnummer invoeren?

Mocht er iets met uw bestelling zijn, dan nemen wij graag zo snel mogelijk contact op. Het liefst telefonisch om op die manier snel tot een oplossing te komen.

Kan ik ook vanuit het buitenland online bestellen?

Op dit moment is het alleen mogelijk een bestelling te plaatsen welke een afleveradres bevat binnen Nederland.

Retourneren, hoe werkt dat?

Om te retourneren, neemt u contact met ons op via info@staydifferent.nl of via ons contact formulier. Vermeld daarin al uw gegevens en het bestelnummer, deze vind u op de factuur van de bestelling. Als wij alle informatie hebben, zullen wij u verdere instructies toe zenden.

Ruilen, hoe werkt dat?

Een artikel kan omgeruild worden binnen 14 dagen. U kunt een artikel ruilen door de retourprocedure te volgen die wij u toezenden via de mail. Hierop kunt u aangeven welk artikel u wilt ontvangen. Vaak is het handig om van tevoren op de webshop te kijken of het gewenste artikel nog op voorraad is. Indien wij het artikel niet meer op voorraad hebben, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact op. Als u direct telefonisch contact opneemt, kan het artikel alvast voor u gereserveerd worden. Hierdoor loopt u niet het risico dat het artikel alsnog wordt verkocht. De reservering voor een omruiling kan telefonisch worden gedaan.

Wat moet ik doen als er een verkeerd artikel of beschadigd artikel geleverd is?

Wanneer u een verkeerde bestelling, onjuist artikel of beschadigd artikel ontvangt, neem dan direct contact op (06 – 23059411). Wij zullen er voor zorgen dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost

Staat uw vraag hier niet tussen?

Als uw vraag hier niet tussen staat, kunt u de vraag ook via onderstaand formulier stellen. Ook als u meer informatie wilt, over een bepaald onderwerp.

Wij hopen uw vraag binnen 48 uur beantwoord te hebben.

Stel uw vraagformulier

Nieuwste producten